درباره ما

::درباره هم آفرینان::

افزایش ثروت مبتنی بر افزایش کارایی و بهره‌وری از مهمترین و قدیمی‌ترین اهداف هر سازمان و ابرسازمانی است. امروزه با وجود پیچیدگی‌های دنیا، اقتصاد، علم و جامعه تنها چیزی که ثابت است، تغییر کردن است. ‌به عبارت بهتر، امروزه حرکت به سوی نوآوری پیوسته یک مزیت نیست بلکه یک الزام بنیادی است. مطالعات نشان داده است که بیش از 50 درصد از 500 شرکت برتر دنیا در سال 2000 پس از 20 سال ادغام، خریده و یا ورشکست شده‌اند. این نشان می‌دهد که نوآوری نداشتن در این روزگار، احتمال شکست و از دست دادن منابع را بسیار بالا می‌برد. اما سوال اصلی این است که یک سازمان و یا حتی یک ابرسازمان چگونه می‌تواند نوآوری اثر بخش را در خود بالا ببرد و در میدان رقابت با رقبا مانا باشد و رشد کند. تجربه جهانی و هم‌چنین تجربه در ایران نشان داده است که مهمترین راهکار موفقیت در نوآوری، نوآوری باز و توسعه زیست‎بوم پیرامون شرکت‌های بزرگ با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی است. مقوله نوآوری باز و زیست‌بوم شرکتی سازمان ها و شرکت‌های بزرگ در کنار هم، توجه به ایجاد نهاد‌های مبتنی بر توسعه نوآوری و فناوری را در ابرسازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ بسیار زیاد کرده است. به طوری که رویکرد کنونی در این مقوله ایجاد پارک‌ها و پردیس‌های علمی و فناوری توسط وزارت‌خانه‌های تقاضا محور و بخش خصوصی است. این رویکرد باعث شده است که موارد بسیار جالب توجهی در قانون جهش تولید دانش‌بنیان برای استفاده از نوآوری و ایجاد این گونه ساختارها گنجانده شود.

در همین راستا هم‌آفرينان، با هدف ، كمك به توسعه بازار شركت‌هاي فناور از طريق ارتقا فرهنگ نوآوري در شبكه‌هاي پيراموني آن‌ها بوده است. افزايش فرهنگ نوآوري با اتصال آن‌ها به شبكه‌هاي متنوع و زيست‌بوم‌هاي شركتي به ويژه با رويكرد ايجاد درآمد‌هاي ارزي را مي‌توان پايدارترين روش براي افزايش سرعت رشد آنها دانست. هسته اصلي هم‌آفرينان خالق مدل پرديس‌هاي علم و فناوري در كشور بوده‌اند كه قابليت طراحي مدل‌هاي جديد بر پايه قوانين وزارت علوم را نيز دارد.

همچنین با توجه به سابقه کاری بنیانگذاران هم‌آفرینان در حوزه پارکداری و مرکز رشد داری؛ هم‌آفرينان توانايي طراحي،  اجرا، مشاوره، منتورينگ، كوچينگِ كليه فعاليت‌هاي پاركداري و مركز رشد داري با استفاده از منطق نوآوري باز و شبكه كارگزاران . ايده پاركداري پلتفرمي اين تيم در ساليان گذشته باعث گرديد تا پارك خراسان رضوي با كاهش 25 درصدي ستاد خود، رشد چشمگيري در حوزه ماموريت داشته باشد تا آن جا كه به عنوان نخستين و تنها پارك شايسته تقدير در سال 1400 انتخاب شود و از سوي وزارت عتف سفارش نوشتن كتابي در اين زمينه به بنيانگذار هم‌آفرينان داده شده است.

0 0

انتخاب خدمات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دریافت جلسه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

0 0
0 0

دریافت طرح سفارشی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

بیاید آن را محقق کنیم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

0 0

معرفــی اعضــــــا

TEAM

رضـا قنبـری

– هیات علمی دانشگاه فردوسی 
– رئیس سابق پارک علم و فناوری خراسان
– عضو کارگروه تخصصی فناوری وزارت علوم
– عضــــو اتـــاق فکــر سیاستـــگــــذاری فناوری
– عضو اتاق فکر سیاستگذاری وزارت علوم 
– عضــو کمسیـــون دائمی پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی
– عضو کارگروه تخصصی فناوری وزارت علوم از سال ۹۷ تا کنون


هادی زواشکیانی

– مدیرعامل مجموعه هاوش
– عضو هیات رئیسه فضاهای کار اشتراکی ایران
– مدیر اجرایی سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور

هـــاشــم مهـــذب

– مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی بمدت 12 سال
– مشاور پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور پارکداری
– عضو هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری بمدت 6 سال

داوود تفضــــلی

– مشاور نوآوری و توسعه فناوری
– معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خرسان
– معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان
– بنیانگذار و مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری خراسان
– عضو کارگروه توانمند سازی مراکز رشد وزرات علوم،تحقیقات و فناوری

معرفی هم آفرینان

هسته اصلی هم‌آفرینان متشکل از متخصصین حرفه‌ای و مجرب در حوزه کسب‌وکار و خدمات پارکداری است که 1700 طرح مختلف را در پارک علم و فناوری خراسان بررسی نموده اند و پس از یک دوره تجربه کاری و مدیریتی در بخش‌های خصوصی، دولتی و عمومی در لایه های مختلف کارشناسی، مدیریت عملیاتی، مدیریت میانی و مدیریت ارشد، در زمینه های مختلف کاری، ظرفیتی مکمل و هم‌افزا در حوزه کسب‌وکار و خدمات پارکداری ایجاد نموده است و با آمیختن تجربه و تخصص خود و برخورداری از شبکه‌ای توانمند از متخصصین و کنشگران زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده ¬است.

ایده پارک پلتفرمی این تیم در سالیان گذشته باعث گردید تا پارک علم و فناوری خراسان تنها پارک شایسته تقدیر در سال 1400 گردد و به  طبع از سوی وزارت عتف(مدیر کل فناوری وقت) برای تالیف کتابی در این حوزه سفارش گردیده است. 

 

چگونه هم آفرینان به شرکت های بزرگ و هلدینگ ها خدمات می دهد؟

هم آفرینان با رویکرد نوآوری باز، توسعه زیست بوم پیرامون شرکت های بزرگ و ایجاد شبکه نوآوری ؛ قابلیت طراحی مدل های رشد بر پایه قوانین وزارت علوم را دارد که باعث رشد و افزایش فرهنگ نوآوری در شرکت ها می شود.